.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نتایج هفته دوم لیگ دسته اول تیمهای شمالی

در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیمهای شمالی نساجی مازندران ، صنعت ساری ، سپیدرود رشت ، اتکای گلستان و داماش گیلان به مصاف تیمهای داماش دورود ، آلومینیوم هرمزگان ، برق شیراز ، ماشین سازی تبریز و شهرداری یاسوج رفتند که نتایج زیر

دومین موفقیت صنعت،در بندر رقم خورد

دومین موفقیت صنعت ساری وقتی رقم خورد که ساروی ها توانستند در زمین آلومینیم هرمزگان به یک تساوی ارزشمند دست پیدا کنند.
درهفته دوم ليگ دسته اول فوتبال عصر جمعه با برگزاري يك ديدار در گروه دوم به پايان رسيد. در اين ديدار آلومينيوم هرمزگان با تساوي بدون گل برابر ميهمان خود صنعت ساري متوقف شد.


نوار پیروزیهای نساجی پاره شد
از هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور،تیم فوتبال نساجی مازندران در یک دیدار حساس برابر داماش دورود تن به شکست دو بر یک داد.

شروع طوفانی نساجی در نیمه اول نوید یک بازی هجومی را از سوی نماینده مازندران میداد.نساجی در بیست دقیقه ابتدای حملات گسترده ای بر روی دروازه داماش تدارک دید و با گل دقیقه ۱۵ حامد حاجتی از حریف سرسخت خود پیش افتاد.اما بعد از این گل این بازیکنان داماش بودند که نبض بازی را در دست گرفتند و عرصه را بر بازیکنان نساجی تنگ کردند ولی نتوانستند از حملات خود سودی ببرند.

داماشیها که در بازی اول خود در برابر گسترش تبریز شکست خورده بودند تمام سعی و تلاش خود را کردند تا در این بازی بازنده میدان نباشند و اتفاقا برای رسیدن به هدف خود در همان ۵ دقیقه ابتدای نیمه دوم توسط بازیکن برزیلی خود توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

شاگردان یحیی گل محمدی که موقعیت خود را بحرانی میدیدند تلاش زیادی برای حفظ این نتیجه از خود نشان دادند.ولی اخراج محسن رحیمی در دقیقه ۶۰ شرایط را برای مازنیها خیلی سخت کرد و بالاخره لرها،نیش خود را در دقیقه ۸۳ وارد کردند و توسط بلادکو دیگر بازیکن خارجی خود گلی حساس و سرنوشت ساز وارد دروازه نساجی کردند و بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان بردند تا با این شکست نوار پیروزیهای مداوم نساجی پاره شود.

نساجی با این شکست با دو پله سقوط موقتا در مکان سوم گرفت تا منتظر بازی فردای دو تیم سه امتیازی صنعت و آلومینیوم هرمزگان بماند.کسب نتیجه تساوی در بازی فردا،نساجی را به مکان پنجم جدول نیز میکشاند


برق "سپیدرود" را نگرفت !
این هفته در رشت نتیجه قابل توجهی رقم خورد.جایی که تیم برق شیراز دومین باخت فصل خود را با نتیجه تحقیر کننده سه بر یک کسب کرد.برق در این هفته نشان داد باخت خانگی اش در هفته قبل مقابل آلومینیوم حادثه نبود و نباید انتظار تیم منسجم و حرفه ای فصل قبل را از این تیم داشته باشیم.در مقابل نماینده ریشه دار گیلان نشان داد حرفهایی برای گفتن دارد.کسب نتیجه سه بر یک توسط سپیدورد مقابل برق بیانگر این مطلب است که باید از خط حمله این تیم تازه صعود کرده به لیگ یک ترسید.

داماش گیلان گل نزده ، گل کاشت

در ادامه مسابقات فوتبال لیگ آزادگان کشور ، دو تیم شهرداری یاسوج و داماش گیلان پس از ۹۰ دقیقه به تساوی صفر – صفر رضایت دادند.
این مسابقه که با حضور بیش از سه هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد بعد از ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی به پایان رسید.
داور این مسابقه " رحیم مهرپیشه " از شیراز چهار بار از کارت زرد و یک بار از کارت قرمز استفاده کرد." علیرضا نظیف کار " مدافع شماره هشت داماش گیلان در دقیقه ۷۵ توسط داور با کارت زرد دوم و قرمز مواجه و از بازی اخراج شد.

به هر ترتیب با اینکه داماش به گل نرسید اما تساوی در یاسوج برای ابن تیم شمالی پیروزی محسوب می شود.



اتکای گلستان و ماشین سازی تبریز مساوی شدند

از هفته دوم مسابقات فوتبال ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور در گروه الف، ديدار دو تيم صنايع اتكاي گلستان و ماشين‌سازي تبريز با نتيجه مساوي يك بر يك به پايان رسيد.
اين ديدار در استاديوم آزادي گرگان و در حضور حدود يك هزار تماشاگر برگزار شد.
سجاد عرفاني در دقيقه ۸۰ براي تيم ماشين‌سازي تبريز موفق به گلزني شد، اما در دقيقه ۸۸ محسن صلح‌جو يار تعويضي اتكاي گلستان بازي را به تساوي كشاند تا دو تيم با كسب يك امتياز به ادامه رقابت‌ها بينديشند.
تيم صنايع اتكاي گلستان در اين ديدار با تركيب سعيد ستاري، محمد ويزواري، سيديوسف حسيني، مجتبي نوروزي، رامين محمدپور، اكبر ويزواري، همايون گراوند (دقيقه ۷۷ ـ معين نظام‌اسلامي)، محمد گرجي (دقيقه ۷۰ ـ قادر افكاري)، عبدالكريم اسلامي، سيد محمد سادات‌زاده، قاسم اكبري (دقيقه ۸۱ ـ محسن صلح‌جو) و با سرمربيگري حسين قزل‌سفلو پاي به ميدان گذاشت، اما در آن سوي ميدان ايوب ذوالفقاري تيم ماشين‌سازي تبريز را با تركيب هادي زرين‌ساعد، بهمن كامل، محمدعلي مولا، محمد شجاعي، اكبر گنجي، ميثم نقي‌زاده (دقيقه ۷۰ ـ جواد باهوش)، مجتبي اسلامي (دقيقه ۹۳ ـ ميرمهدي قريشي)، اسماعيل سبزي، امير وزيري، احمد پاسي (دقيقه ۴۲ ـ سجاد عرفاني) و علي رحيمي روانه ميدان كرد.
در اين رقابت محمدحسن كاظميان به عنوان داور وسط، عباس جعفري و رضا تيموري به عنوان كمك‌هاي اول و دوم، سلمان مرادي به عنوان داور چهارم و حسين جعفري به عنوان ناظر داوري، امر قضاوت را به عهده داشتند.
همچنين رضا نيك‌زاد به عنوان نماينده فدراسيون در اين ديدار حاضر بود.
قاسم اكبري از تيم صنايع اتكا گلستان و بهمن كامل و محمدعلي مولا از ماشين‌سازي تبريز بازيكنان اخطاري اين ديدار بودند.
تيم صنايع اتكاي گلستان با اين تساوي صاحب اولين امتيازش پس از دو بازي در ليگ يك شد و در هفته سوم رقابت‌ها مهمان تيم نفت مسجد سليمان است.

نتایج برخی دیگر از مسابقات هفته دوم ليگ دسته اول :

فولاد نطنز صفر - مقاومت سپاسي شيراز صفر
كاوه تهران يك - پيام مشهد صفر
همياري اراك صفر - شهرداري بندرعباس صفر
تربيت يزد ۳ - گل گهرسيرجان يك
مس رفسنجان يك - نفت مسجد سليمان يك

گروه دوم:
گسترش فولاد تبريز ۲ - فولاد يزد يك
استقلال اهواز يك - مس سرچشمه رفسنجان ۳
سپيدرود رشت ۳ - برق شيراز يك
ابومسلم مشهد يك - ايران جوان بوشهر صفر
پيام مخابرات شيراز صفر - شيرين فراز كرمانشاه صفر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.